طراحی جدید مجری فریم لس ساختمان

کرتین وال نمونه ای از انواع نماهای ساختمانی به شمار می رود که امروزه در طراحی های بسیار جدید توسط افراد متخصص انجام می شود. در سال های اخیر طراحی جدید مجری فریم لس ساختمان در میان افراد از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است که زیبایی منحصر بفرد و خاص و شیک بودن از مهمترین دلایل محبوبیت آن می باشد. در طراحی جدید از تکنولوژی های روز دنیا و سازه های پیشرفته استفاده شده است.

طراحی جدید مجری فریم لس ساختمان

نصب انواع کرتین وال

نصب انواع کرتین وال از مدرن ترین و زیباترین نماهایی که امروزه مورد پسند و استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است، می توان به نمای کرتین وال اشاره کرد که نوعی نمای شیشه ای با طراحی منحصر بفرد و زیبایی خاص می باشد. اجرای کرتین وال با ترکیب های مختلفی اعم از: یک ترکیب پروفیل با جنس آلومینیوم، یک متریال پوشش دهنده بسیار محکم و قوی شیشه ای، ورق های مخصوص و اسپندریل و غیره انجام می شود.

کرتین وال ها دارای انواع مختلفی می باشند که نحوه تولید، طراحی و نصب هر کدام از آنها با یکدیگر کاملا متفاوت و متغیر می باشد. برای نصب این نوع نما ابتدا باید نوع محل نصب، نقشه آن، محل قرار گیری انواع ستون های عمودی و غیره مشخص شود که مشخص شدن این موارد تنها با اندازه گیری های دقیق و با ابزارهایی از جمله: شاقول و غیره انجام می شود.

پس از اندازه گیری های انجام شده، بست های بسیار قوی و محکم که از جنس آهن و آلومینیوم هستند و با نام براکت نیز شناخته شده اند، به انواع دیواره ها و پودر های ریخته شده بر روی ساختمان نصب می شوند و سپس با انجام مراحل دیگر، این نما به صورت دقیق نصب می شود.

فروشنده انواع کرتین وال

فروشنده انواع کرتین وال در کشور ایران بسیاری از افراد در زمینه ی فروش محصولات مختلف که بازار و افراد بیشترین نیاز را به آن دارند، مشغول به فعالیت هستند که از جمله ی این فروشنده ها می توان به: فروشنده کرتین وال اشاره کرد. این فروشنده ها در تلاش اند تا حد امکان زیباترین، باکیفیت ترین و عالی ترین نماهای شیشه ای کرتین وال را به صورت تضمینی ا مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت به مشتریان خود در سراسر کشور ایران عرضه نمایند و نیاز آنها را به این محصول در مدت زمان بسیار کوتاه برطرف نمایند.

قیمت کرتین وال به موارد گوناگونی بستگی دارد که از رایج ترین و شایع ترین آنها می توان به: کیفیت و مرغوبیت، ابعاد و اندازه، رنگ بندی، نوع کاربرد و استفاده، طرح و مدل، میزان ضخامت، روش های خرید اعم از مستقیم و غیر مستقیم و غیره اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *