خدمات طراحی و اجرای نمای کامپوزیت در کرج وتهران

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت

خدمات طراحی و اجرای نمای کامپوزیت در کرج  و تهران

اجرای نمای کامپوزیت در کرج و استان البرز، طراحی،تهیه و ، اجرای نماهای مدرن ساختمانی،کامپوزیت،چوب و فریم لس با قیمت مناسب توسط دفتر مهندسی کانسپت مجری نمای کامپوزیت در کرج  واستان البرز وتهران ،با سالها سابقه موفق در زمینه اجرای نماهای مدرن ساختمانی

کامپوزیت یکی از انواع نماهای قابل استفاده برای ظاهر ساختمان و بخش بیرونی آن می باشد که در سالهای اخیر با استقبال فراوانی مواجه شده است و هم چنین از نظر بینندگان آن سازه که مردم جامعه از قشر های مختلف هستند، مورد رضایت واقع شده است زیرا اولین بخش از هر سازه که به چشم بیننده می آید، بخش بیرونی و نمای ساختمان می باشد. به همین دلیل استفاده از کامپوزیت بسیار متداول شده است. البته با توجه به تغییر سلایق و نظرات مردم ،انتخاب نماهای بیرون ساختمانی نیز تغییر خواهدیافت . اما برخی از متریال ها نیز وجود دارند که به لحاظ برخورداری از ویژگی هایی هم چون زیبایی، استحکام و  کیفیت در بازه های زمانی طولانی اصالت خود را حفظ کرده و هم چنان مورد مصرف قرار می گیرند.

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت

مجری نمای کامپوزیت در استان البرزوکرج وتهران

دفتر مهندسی کانسپت  احتراما به استحضار میرساند با۱۴سال تجربه باررزومه قوی درزمینه مشاوره،طراحی ،تهیه و تامین مصالح

واجرای نماهای ساختمانی مدرن و کلاسیک(ورقهای کامپوزیت وفلزی،چوب،سرامیک خشک،سنگ و آجرشیشه های فریملس وکرتین وال ونماهای آلومینیومی دوپوسته)،بااجرای نمای بیش از ۳۰۰پروژه درمناطق مختلف کشور به ویژه استان البرز وتهران جهت خدمت رسانی به مشتریان عزیزدرپیشبردرضایت شما گام برمیدارد واین امرباعث اتخار ماست.

ما سعی داریم با رعایت استاندارد های مطرح در این زمینه، درجهت زیبا سازی کشورمان گام برداریم.انتخاب و پیشنهاد متریال وانتخاب نمای مناسب برای یک سازه نیازمند بررسی هایی است که توسط کادر طراحی ما مورد ارزیابی قرار می گیرد و سپس به وسیله ی کادر فنی و اجرایی انجام میگیرد.. استفاده از نمای کامپوزیت  نیز پس از بررسی نوع ساختمان و بر اساس نوع کاربری و استفاده از آن ارزیابی و پیشنهاد داده می شود. در اجرای پروژه های شماعزیزان همواره به شرایط محیطی نیاز های مخاطبان، استحکام، زیبایی، نصب و نگهداری آسان و کم هزینه می اندیشیم تا بتوانیم بهترینها را به مشتریان ارائه دهیم. شما عزیزان در صورت ارتباط با شرکت ماو دیدن پروژه هاورزومه میتوانید تماس بگیرید . رزومه ماشامل سالها تلاش درجهت پیشبرد اهداف شماعزیزیان می باشد.

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت

ویژگی های نمای کامپوزیت

ویژگیهای نمای کامپوزیت  شامل:

قابلیت استفاده برای بازسازی نماهای قدیمی به جدیدترین و مدرن ترین سبک

برخورداری از استحکام و مقاومت کافی در برابر فرسایش، زلزله، آتش سوزی و اشعه فرا بنفش

وزن سبک و انعطاف پذیری مناسب کامپوزیت آلومینیوم

بهره مندی از طیف متنوع رنگی به جهت ایجاد خلاقیت لازم  و سهولت در انتخاب توسط مشتری

دارای خاصیت آگوستیک وعایق صوتی

عایق حرارتی ( مقاومت در برابر تغییرات اب و هوایی، سرما و گرما )

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت

تهیه و فروش ورق کامپوزیت در کرج

برای آغاز و شروع هر کاری نیاز به تامین مواد و مصالح اولیه می باشد و ما به عنوان یکی از تامین کنندگان متریال ساختمانی در خدمت شما خواهیم بود . انواع ورق های کامپوزیت از برندهای معتبر و معروف داخلی و خارجی در این زمینه، با تضمین کیفیت در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت. پس از انتخاب متریال از برند معتبر توسط مشتری، کارشناسان ما از ساختمان و سازه بازدید نموده و از این طریق سعی داریم که بهترین و مناسب ترین روش را از میان روشهای استاندارد زیر برای اجرای زیر سازی های لازم و نصب نمای کامپوزیت  به کار ببریم:

یا روش ثابت  Fixing

روش ریلی  یاHanging

HL روش

روش فیکس ریلینگ

تمامی خدمات ما توسط متخصصان مجرب و با تجربه در بازه ی زمانی تعیین شده پیاده سازی خواهد شد. شما در شهر کرج و یا هر نقطه ای از ایران که حضور داشته باشید، برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده ی نمونه کارهای اجرای کامپوزیت و اطلاع از قیمت ها فقط کافی است با ما تماس حاصل نمایید.

طراحی و اجرای نمای کامپوزیت

کلیه خدمات قابل ارائه در دفتر مهندسی کانسپت

طراحی نما | اجرای نما | آجر و سنگ | سرامیک خشک | سنگ  خشک | شیشه

اجرای نمای فریم لس | فروش پروفیل و ادوات فریم لس | اسپایدر

اجرای کرتین وال | فروش لامل و ادوات کرتین وال | لامل

اجرای لوور آلومینیومی | فروش ادوات و لوور | کامپوزیت | چوب | چوب پلاست |

سقف شیشه ای | اسکای لایت SKY LIGHT | سقف متحرک(شیشه ای، پلی کربنات ، پارچه ای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *